درباره وبلاگ ✿

به وبلاگ من خوش امدید نظر یادتون نره..راستی نظرات شما باهمون یبار اوکی کردن، ثبت شده..لازم نیس دوباره اونو بفرستید (✿◠‿◠)
✿پیوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیانات یک ذهن روانپریش و آدرس bikhaterebakhatere.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





✿روانشناس ناشی


خبرنامه وب سایت:





a;g;شکلک های علی و مهسا دریافت کد حرکت متن

http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com
http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی



تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

❤بیانات یک ذهن روانپریش.. ❤
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:19 :: نويسنده : AKHMOo

یه آدمایی هستن که خیلی خودمادرشوهر پندارن،این افراد بسیار فضول میباشند وبه خودشون اجازه دخالت درهرکاری رو میدن ؛علم روانشناسی هنوز درمورد اینا به نتیجه ای نرسیده،به محض رویت صحنه رو بسرعت ترک کنید!!

دیگه عرضی ندارم ،یه صلوات بفرستید...



سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 15:42 :: نويسنده : AKHMOo

مجله ایده آل:  تا به حال به این فکر کرده‌اید که میوه‌ها را می‌توان به دو گروه زن و مرد تقسیم کرد؟

همه ما می‌دانیم که تمام میوه‌ها و سبزیجات غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و آنها را باید جزء ضروری و ثابت سفره خود قرار دهیم، اما جالب است بدانید که یکسری میوه‌ها برای خانم‌ها فواید بیشتری دارند تا آقایانcake_battle و برعکس

اسم وتوضیح میوها درقسمت ادامه مطلب..



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 11:6 :: نويسنده : AKHMOo

درمان با گلicq_smiley_142  یکی از آسان ترین روش های درمان افسردگی است.

گل نماد شادی و شادابی yahoo-smileyاست. درمان با گل علاوه بر این که عوارض کمتری دارد باعث شادابی اطرافیان هم می شود. icq_smiley_016به نقل از سایت درمان با گل، احساس رضایت بخشی در سیستم عصبی و مغز ایجاد می کند که به بقیه اعضای بدن نیز سرایت می کند.   گل رز: گلبرگ ها یا اسانس  آن را به آب حمام اضافه کنید. استفاده از مخلوط آن در آب ولرم احساس مثبت و تازگی در ذهن icq_smiley_011ایجاد می کند.   گل استوقودوس:روغن فرار آن دارای بوی نشاط آور است و برای درمان افسردگی icq_smiley_012توصیه می شود. کافی است 2 تا3 قطره از آن را به آب حمام یا هوای اطراف اضافه کنید.   گل گاوزبان: در فصل گرما حمام کردن با کمی روغن گل گاوزبان یا استشمام عطر آن فرد را شاداب می کند. همچنین افزودن آن به نوشیدنی برای درمان افسردگی موثر است و به فرد کمک می کند تا بهتر فکر کند.icq_smiley_129   گل خردل: استفاده از این گل برای افرادی که ناامید و افسرده icq_smiley_137هستند، مفید است.   گل هلو: اسانس آن را به آب آشامیدنی یا آب حمام اضافه کنید. زیرا تاثیر زیادی روی روند سوخت و ساز بدن دارد و همچنین باعث احساس شادی می شودicq_smiley_019. اسانس این گل برای افرادی که بر اثر افسردگی دچار بی خوابی icq_smiley_024می شوند مفید است.   گل آفتاب گردان: تنها نگاه کردن به این گل که مستقیماً با خورشید ارتباط داده می شود، باعث ایجاد امید و شادابی می شود.icq_smiley_020

                                                                                                       



جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 20:7 :: نويسنده : AKHMOo

به علت استقبالتون از قسمت تخم مرغ اینو گذاشتم

حالا انتخاب کنید انگشتررو کدوم انگشتتون میکنید:

* انگشت شست
* انگشت اشاره
* انگشت وسط
* انگشت انگشتری
* انگشت کوچک
*
انگشتر به دست نمی کنم .

جوابشو تو ادامه مطلب میگم:



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 16:27 :: نويسنده : AKHMOo

easter_egg009دانشمندان ازتعداد 1010 بزرگسال، بررسی به عمل آورده و دریافتند که افراد دارای سلیقه تخم‌مرغ عسلی بیشتر معاشرتی بوده در حالیکه دوستداران تخم‌مرغ آب‌پز نامنظم هستند.
این در حالی است که طبق این پژوهش دوستداران نیمرو دارای میل جنسی بیشتر، طرفداران خاگینه محافظه‌کار و املت‌خورها خویشتن‌دار معرفی شده‌اند.
easter_egg018این پژوهش توسط شرکت بین‌المللی Mindlab به سفارش شورای صنایع تخم‌مرغ انگلیس انجام شده که در حوزه روانشناسی انتخاب خریدار بررسی انجام می‌دهد.
easter_egg012این تحقیق همچنین دریافت که مصرف‌کنندگان تخم‌مرغ عسلی از سایرین شادتر هستند.
easter_egg082همچنین طبق این بررسی‌ها دوستداران تخم‌مرغ آب‌پز بیشتر ممکن است به طلاق روی بیاورند.
طرفداران تخم‌مرغ خاگینه معمولا در میان طبقه کارگر ماهر و تخم‌مرغ نیمرو بیشتر مورد علاقه افراد بدون فرزند است.
easter_egg073

- خدائیش میدونستید اینو؟نه خدائیش میدونستید؟easter_bunny048



سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 19:17 :: نويسنده : AKHMOo

اشتباه رایجی که بین مردم رواج دارداین است که فکرمیکنند؛ داروهای روانپزشکی اعتیادآور هستند.باید دانست، هیچکدام از داروهای روانپزشکی اگر با تجویز روانپزشک مصرف شوند اعتیادآور نیستند(دکترپرویزمظاهری-دبیر انجمن روانپزشکان ایران )اما مهمترین مشکل ما خود درمانی است. تمام مردم باید بدانند درمان یک مشکل روانپزشکی، تنها دارویی نیست و روانپزشکان از تکنیک‌های غیردارویی نظیر خانواده ‌درمانی و روان‌ درمانی در کنار تجویز دارو استفاده می‌کنند.

کوتاه ومختصر

 



سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 11:56 :: نويسنده : AKHMOo

انسانها عموما موجودات کنجکاوی هستند و دانستن افکار یا رازهای پنهان، آنها را به وجد می آورد. موضوع وقتی جالبتر می شود که آنها بتوانند ذهن دوست یا همسرشان را بخوانند.البته این موضوع به آن سادگی هم که تصور می کنید ،نیست!

یکی از روشهای موثر ذهن خوانی، درک زبان بدن است. در واقع افراد در حین حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع جاری دانست.

برای مثال وقتی از افراد راجع به شماره تلفن شان در ۱۰ سال پیش سوال کنید، آنها سعی می کنند از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند و وقتی از آنها راجع به آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند.

محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, :: 11:56 :: نويسنده : AKHMOo

اگر عید شکمتان را با آجیل و تنقلات پر میکنید to_eatو شبهای مهمانی تا میتوانید غذا میخوریدto_chew احتمالاً معنای پرخوری را خوب میدانید. هرازگاهی پرخوری کردن چیز غیرعادی نیست، بیشتر افراد این کار را گهگاهی میکنند.در دوران نوجوانی، بدن برای کمک به رشد عضلات و استخوان ها، موادمغذی بیشتری طلب میکند. بنابراین اگر گاهی اوقات احساس میکنید که بیشتر از حالت عادی میخوریدfood_girl، دلیل آن این است.
اما پرخوری با افزایش اشتهای عادی تفاوت دارد. افرادی که دچار مشکل پرخوری هستند، معمولاً مقدار بسیار زیادی غذا را به طور مرتب مصرف میکنند. آنها معمولاً بسیار سریع میخورندhungry_smiley و موقع سایر کارها (مثل تماشای تلویزیون یا انجام تکالیف مدرسه) به خوردن ادامه میدهند و حتی وقتی سیر میشوند دست از خوردن نمیکشندhungrysmiley. این افراد معمولاً اضافه وزن دارند و چاق هستند زیرا مقدار کالری که به طور عادی مصرف میکنند از مقدار کالری که میسوزانند بیشتر است. درنتیجه، احساس بدی نسبت به خود و اندامشان پیدا میکنند.
پرخوری دوره ای چیزی بیش از زیاد خوردن است. افرادیکه دچار این مشکل هستند، دوست ندارند اضافه وزن داشته باشند
chocolate_smiley. آنها آرزو دارند که میتوانستند وزنشان را کنترل کنند. خیلی اوقات تصورات درمورد این افراد اشتباه است. آنقدرها که دیگران ممکن است فکر کنند دست کشیدن از خوردن popcornبرای آنها آسان نیست. در این قبیل پرخوری ها فرد کنترل خود را از دست میدهد و برای متوقف کردن آن هیچ قدرتی ندارد. به همین دلیل است که گاهی آن را پرخوری وسواسی مینامندbubblegum.
احساسات در این زمینه نقش دارند. افراد مبتلا به پرخوری دوره ای وقتی استرس دارند، ناراحتند یا عصبانی میشوند، به طور افراطی میخورند. برای خیلی از آنها خوردن آرامشبخش استeat_smiley اما بعد از آن احساس گناه و ناراحتی میکنند. پرخوری دوره ای معمولاً روشی برای مقابله یا کنار آمدن با احساسات دشوار است. این افراد معمولاً از چیزی که آنها را به خوردن میکشاند، غافلند.
پرخوری دوره ای چه تفاوتی با سایر اختلالات خوردن دارد؟؟؟؟؟؟



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 13:32 :: نويسنده : AKHMOo

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

اگربخواهید دشمنان خود را خوار کنید، به دوستان خویش نیکی نمایید. - باید این درس را نیک آموخت که خوشی و سعادت انسان به رنج و زحمتی که در تحصیل آن به کار برده است، بستگی و ارتباط دارد.کار و مرارت، چاشنی خوشبختی است برماست که با تمام جهد و قوا، اسباب بزرگی و مردانگی را آماده و حفظ کنیم تا آسودگی خاطر که بهترین و گرامیترین نعمت‌هاست، به دست آید و از غم و محنت‌های سخت، در امان باشیم. -جهان‌گیری کار عظیمی است اما جهان‌داری کاری بس عظیمتر است. به چنگ آوردن امپراتوری در اثر جسارت و جنگ‌آوری است اما حفاظت آن بدون حزم و درایت و مراقبت پیوسته محال است. -به عقیده من،‌ زمامدار باید بر دیگر افراد از این جهت امتیاز و برتری داشته باشد که نه فقط از زندگی سهل و آسان روگردان، بلکه عاقبت‌اندیش و با تدبیر و پرکار باشد.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 14:40 :: نويسنده : AKHMOo

7راز برای شادبودن:

1:متنفر نباش!

2:نگران نباش!

3:ساده زندگی کن!

4:کم خواب باش!

5:یک دنده نباش!

6:همیشه بخند!

7:یه دوست خوب (مث من) داشته باش!

8:روزی چندباربه وبلاگ من سربزن!

پیوست:یه توصیه هم دارم مال وقتیه که هیچ کدوم ازراهکارای بالا اثرنکرد؛برو روبروی دیوار وایسا ..هفت بار سرتو بکوب به دیوار بگو همه چی آرومه من چقد خندانم



یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 12:7 :: نويسنده : AKHMOo

به شش سوال زیر به دقت فکر کنید و جوابهای خود را روی یک صفحه کاغذ بنویسید. آنچه را که به طور طبیعی به ذهنتان می رسد یادداشت کنید. زمان لازم برای آن که خودتان را واقعاً در موقعیتهای گفته شده احساس کنید، در نظر بگیرید:

.

.

.

.

جواب ها نزد خود یادداشت کنید لطفا

{-281-}تست درقسمت ادامه مطلب:



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 15:37 :: نويسنده : AKHMOo

پای راست شما احمق است..

ها چیه؟خب منم اولش تعجب کردم ولی راسته..

هرکی قبول نداره این تست رو انجام بده

در حالی که پشت میز کارتان نشسته اید پای راستتان را از زمین بالا ببرید و در جهت عقربه های ساعت بصورت دایره ای بچرخانید
همزمان با این عمل با دست راست خود عدد 6 (عدد شش فارسی) را در هوا بنویسید.
مشاهده خواهید کرد که پایتان نیز جهت حرکت خود را تغییر می‌دهد!

دیدید گفتم

 



شنبه 23 دی 1391برچسب:, :: 13:1 :: نويسنده : AKHMOo

توی کتا ب روانشناسی بالینی نوشته فیرس وجی ترال،تو قسمت گشتالت درمانی،نه تا توصیه اومده،خوندنش خالی ازضررنیست:

1- درزمان حال زندگی کن(متوجه حال باش نه گذشته نه آینده)

2- این مکانی زندگی کن(متوجه آنچه هست باش،نه آنچه نیست)

3- تخیل نکن(فقط واقعیت راتجربه کن)

4- تفکربیجا نکن(ب شنیدن،دیدن،بوئیدن،ولمس کردن روی بیاور)

5- مستقیم بیان کن(توضیح نده،قضاوت نکن،فریب نده)

6- برخوشایند وناخوشایند آگاه باش.

7- بایدهایی راکه متعلق به خودت نیستند کناربگذار.

8- آنچه هستی را قبول کن.

9- مسئولیت افکار،اعمال واحساساتت را بطورتمام وکمال بپذیر.

پیوست:اگه کسی معنی گشتالت درمانی رونمیدونه،بره تو گوگل سرچ کنه..حتما که همه چیزونباید حاضروآماده براتون بذارن...



یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 12:12 :: نويسنده : AKHMOo


امضای هر کس نشاندهنده چیست؟؟؟

      

 




ادامــــــــــه مطلــــــب ...


یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 11:53 :: نويسنده : AKHMOo

- کسانى که خطى نامرتب دارند

- کسانى دست خط مرتب و خوانایى داشته باشند

- کسانى که خیلى پررنگ مى نویسد و قلم را زیاد فشار مى دهدا

-کسانی که کلمات را با فاصله و باز باز مى نویسد

- کسانی که خیلى کند و آهسته مى نویسند

...

کلا برید ادامه مطلب لطفا ...



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, :: 15:58 :: نويسنده : AKHMOo

=+

الهی..الهی..همتون پیش مرگ مامان،باباهاتون بشین

اوووووووخی عجب مقدمه ای بودا...

خب چراانقد اذیتشون میکنید؟ها؟

الهی دردوبلاشون بخوره توسرتون

 

احسان در لغت به معناى كار خير و عمل نيك انجام دادن است.از مصاديق بسياربسيار مهم احسان و نيكوكارى، احسان به پدر و مادر است كه آيات قرآن مجيد آن را پس از وجوب عبادت خدا مطرح كرده،دقت کنید که  بعد از امر به عبادت خداوند، نیکی به پدر و مادر ذکر شده است و روايات فراوانى در اين زمينه در كتاب‏هاى با ارزش حديث وارد شده است.


 



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 12:46 :: نويسنده : AKHMOo

از نان خود به یکدیگر هدیه دهید اما هردو از یک قرص نان تناول مکنید....

✿  به شادمانی با هم برقصید و آواز بخوانید اما بگذارید هر یک برای خود تنها باشید

جامهای یکدیگر را پر کنید اما از یک جام منوشید......

 

 



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 12:10 :: نويسنده : AKHMOo

❤ یاد بگیریم دل همو نشکنیم مخصوصا کسایی که دوسمون دارن!

❤  یاد بگیریم جواب احترام رو با احترام بدیم!

❤  یاد بگیریم وقتی از چیزی ناراحت می شیم خودمون و کنترل کنیم!

❤  یاد بگیریم که ما برای کلمه به کلمه حرفامون مسئولیم و مواظب باشیم مسیر زندگیه کسیو با یه کلمه عوض نکنیم!

❤  یاد بگیریم همدیگه رو ارزون نفروشیم!

یاد بگیریم ارزش بعضی چیزا تو دنیا خیلی کمتر از اینه که دل همو بشکنیم!

ای کاش یاد بگیریم....

 



چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, :: 10:32 :: نويسنده : AKHMOo


- یک نفر می‌گفت من قدرتی دارم که اگر دولت از قدرت من استفاده کند خیلی به جامعه خدمت می‌شود. می‌گفت به مسئولان بگویید من را ببرند به شهرهایی که خشکسالی است تا آنجا بگویم باران بیاید و سرسبز شود.
آخسبز
 

- یک نفر می‌گفت مردم ارزش من را نمی‌دانند. من وقتی در خیابان ولیعصر قدم می‌زنم همه درختان آنجا برای من تعظیم می‌کنند.
گاوچرانسبز  
_ یک نفر دیگر می‌گفت که برادرم با همسرم رابطه نامشروع دارد و من وقتی از پله‌های خانه بالا می‌روم او را می‌بینم که پایین می‌آید. این حرف‌ها در حالتی گفته می‌شد که برادر این فرد ۱۵ سال بود خارج از کشور زندگی می‌کرد و طی این مدت یک بار هم ایران نیامده بود.
ابروسبز
 
  _ یک شیشه‌ای می‌گفت من انسان نیستم. یک طرفم خر است و طرف دیگرم سگ. انسان‌های دیگر را هم حیوانات دیگر می‌نامید. مادرش می‌گفت پسرم چشم برزخی پیدا کرده است؛ در صورتی که در توهم کامل بود.
ابلهسبز
 
   _ یک راننده وانتی هم توهم زده بود که مهناز افشار عاشق اوست
نیشخند و همسر و مادرزنش در ایجاد عشق این دو با هم دست به یکی کرده‌اند.  سبز

اینها گوشه ای از توهمات رایج مصرف شیشه است،درواقع اصلی‌ترین اثری که این ماده مخدر صنعتی دارد ایجاد توهم در مصرف کننده آن است،



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : AKHMOo

تاحالا کسی قادر به حل این معادله ساده ی چندمجهولی نشده که چراو به علت وچگونه است که:زنان از موش و سوسک مي‌ترسند اما از شوهر خود نمي ترسند
و برعکس مردان از زنانشان مي‌ترسند اما از سوسک و موش ترسي ندارند؟

 البته یه چیزیم درگوشی خدمت خانمها عرض کنم که:محققان انگلیسی اعلام کردند مردان بیش از زنان از سوسک ‌ها می‌ترسند اما به دلیل بروز ندادن این ترس دچار نوسان شدید ضربان قلب می‌شوند و احتمال سکته شان افزایش می یابد...(چه خوب)

زنان پس از دیدن سوسک‌ بلافاصله با زدن جیغ ترس ناشی از دیدن این حیوان موزی را بروز داده و از شدت استرس درونی‌شان می‌کاهند اما مردان نمی‌تواننداحساساتشان را بروز دهند و دچار نوسان ضربان قلب می‌شوند.در این تحقیق مشخص شده که مردان از یک سو به دلیل شنیدن صدای جیغ زنان و سپس دیدن سوسک‌ها و از سویی دیگر به دلیل اینکه می‌بایست این حیوانات موزی را بکشند دچار نوعی نوسان شدید روحی و ترس درونی می‌شوند که این ترس می‌تواند منجر به سکته قلبی شده و خطر مرگ ناگهانی را افزایش دهد.



یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 20:10 :: نويسنده : AKHMOo

با خود تکرار کن: من خم می شوم، اما نمیشکنم.

 باور کن: شکست نخوردن هرگزبه معنای پیشرفت نیست.

 فراموش نکن: غیر ممکن ها اغلب چیزهایی هستند که برایشان تلاشی نشده!

 با خود تکرار کن: اگر کسی یک بار مرا فریب دهد، شرم بر او باد، اگر دوبار مرا فریب دهد، شرم بر من باد!

 یادت باشد: مردم از افرادی که احساس حقارت را در آنها زنده میکنند، بیزارند.

 به این عبارت فکر کن: به درخت نگاه کن، چون باد می وزد، خم می شود، اما نمی افتد.

 فراموش نکن: خطا کردن خصوصیت انسان است، اصرار در خطا خصوصیت شیطانی!

 قانون مهم آن است ؛ هرگز چیزی را تلف نکنید، چه وقت باشد، چه کاغذ!

و...

بهتر است برای یک روز هم که شده “شیر باشید” تا آنکه برای همه سال های زندگیتان ” گوسفند” باشید!



شنبه 4 آذر 1391برچسب:بی تفاوتی,منشا,راه مقابله, :: 13:54 :: نويسنده : AKHMOo

بی تفاوتی یک اصطلاح روانشناختی برای حالت بی اعتنایی است که فرد به جنبه های احساسی، اجتماعی و یا فیزیکی زندگی بی توجه یا " بی اعتنا" است.این روزها ، بی تفاوتی ، تقریبا مد روز شده است . بی تفاوت بودن یعنی سرد شدن ، واین رفتاری نادرست است!

به نظر می آیدکه شما بیش از اندازه عاطفی هستید و کنترلتان را از دست می دهید . اما اینطور میگوئیدکه من هم مجبور نیستم که همان راه را بروم . تنها دلیل اینکه من  به نظر بی تفاوت هستم این است که شما اینگونه فکر می کنید .  



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, :: 13:26 :: نويسنده : AKHMOo

اقاحامدتوی وبلاگشون نوشتن:

  (خداوند به شيطان) فرمود: «در آن هنگام که به تو فرمان دادم چه چيز تو را مانع شد که سجده کني؟!» گفت: «من از او بهترم! مرا از آتش آفريده اي و او را از گل»( سوره اعراف، آيه 12)

  در یک کلمه غرور یعنی شیطان و شیطان یعنی طرد شدن از درگاه محبت الهی ،طرد شدن یعنی بی مصرف شدن

غرور به‌عنوان یکی از گناهان هفتگانه شمرده می‌شود.

  ادم مغرور چندش اوره،از خودش راضیه ،به دیگران احساس ناخوشایند

 

 

 انتقال میده ،و مشکل بزرگش اینه نمیتونه به کسی اعتماد کنه وهمیشه تنهاس

 



چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:استرس,کاهش استرس, :: 11:38 :: نويسنده : AKHMOo

یه مدتیه درگیر تصمیم گیری بودم..اهمbatting eyelashes...حالا درگیراینم ایا تصمیمم درست بوده یانهmahsae-ali..کلا قراره مرگ من ازطریق استرس زیاد صورت بگیرهmahsae-ali..همینطوری استرس خونم بزنه بالا..راه نفسمو بگیره..و..فرت ..بمیرمmahsae-ali

..حالا درقمست ادامه ی مطلب چندتا راهکاربرای خودم وشما دوستای گلم میذارم.



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


شنبه 27 آبان 1391برچسب:, :: 15:19 :: نويسنده : AKHMOo

پرچم را بالا بگیر تا بر صورت بادها سیلی بزند

حتی لاک پشت ها هم هنگامی که بدانند به کجا می روند

 زودتر از خرگوش ها به مقصد می رسند

 



پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, :: 19:17 :: نويسنده : AKHMOo

واکنش کلی و کوتاه به یک واقعیت غیر منتظره همراه با یک حالت عاطفی خوشایند یا ناخوشایند هیجان نامیده می‌شود. هیجان ترجمه لغت انگلیسی Emotion که از نظر ریشه لغت ،عاملی که ارگانیسم را به حرکت در می‌آورد، مثلا خشم ، ترس ، دوست داشتن.

 اونوقت تاثیرش لطفا؟؟؟

به هنگام هیجان قدرت تفکر و قدرت عمل می‌تواند فلج شده و یا قدرت یابد. ساده‌تر اینکه گاه هیجان ذهن را خالی می‌کند و فرد نه می‌تواند چیزی بگوید و نه انجام دهد. نمونه آن همان ضرب المثل ترس برادر مرگ است، می‌باشد. چرا که فرد عملا قادر به انجام کاری و عکس‌العملی نیست

 



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 14:11 :: نويسنده : AKHMOo

انسانهااغلب بی انصاف،بی منطق وخودمحورندولی انهاراببخش

اگرمهربان باشی تورابداشتن انگیزه های پنهان متهم میکنن،ولی مهربان باش

اگرشریف ودرستکارباشی،فریبت میدهند ولی شریف ودرستکارباش

نیکی های امروزت رافراموش میکنند ولی نیکوکارباش

بهترین های خودرابه دنیاببخش حتی اگرهیچ گاه کافی نباشد

ودراخرمیبینی هرانچه هست میان تووخداست..نه میان توومردم



چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 13:47 :: نويسنده : AKHMOo

همه رادردایره ی مهرخویش قراردهید،حتی دشمنانتان را.ازخدابرای آنهاطلب آمرزش کنید،بدی هایشان راببخشید ودوستشان بدارید.

                                      

یک درخت سیب وقتی به کمال میرسدومیوه میدهدکه تمام نیرو وتوانش رامعطوف ذات شکوهمند خود کندنه آنکه چشم دیدن شکوفه های گیلاس همسایه اش رانداشته باشد

                                            رازموفقیت دراینست که خودمان را باورکنیــــــــــــم!!!