درباره وبلاگ ✿

به وبلاگ من خوش امدید نظر یادتون نره..راستی نظرات شما باهمون یبار اوکی کردن، ثبت شده..لازم نیس دوباره اونو بفرستید (✿◠‿◠)
✿پیوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیانات یک ذهن روانپریش و آدرس bikhaterebakhatere.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





✿روانشناس ناشی


خبرنامه وب سایت:





a;g;شکلک های علی و مهسا دریافت کد حرکت متن

http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com
http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی



تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

❤بیانات یک ذهن روانپریش.. ❤
پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 11:6 :: نويسنده : AKHMOo

درمان با گلicq_smiley_142  یکی از آسان ترین روش های درمان افسردگی است.

گل نماد شادی و شادابی yahoo-smileyاست. درمان با گل علاوه بر این که عوارض کمتری دارد باعث شادابی اطرافیان هم می شود. icq_smiley_016به نقل از سایت درمان با گل، احساس رضایت بخشی در سیستم عصبی و مغز ایجاد می کند که به بقیه اعضای بدن نیز سرایت می کند.   گل رز: گلبرگ ها یا اسانس  آن را به آب حمام اضافه کنید. استفاده از مخلوط آن در آب ولرم احساس مثبت و تازگی در ذهن icq_smiley_011ایجاد می کند.   گل استوقودوس:روغن فرار آن دارای بوی نشاط آور است و برای درمان افسردگی icq_smiley_012توصیه می شود. کافی است 2 تا3 قطره از آن را به آب حمام یا هوای اطراف اضافه کنید.   گل گاوزبان: در فصل گرما حمام کردن با کمی روغن گل گاوزبان یا استشمام عطر آن فرد را شاداب می کند. همچنین افزودن آن به نوشیدنی برای درمان افسردگی موثر است و به فرد کمک می کند تا بهتر فکر کند.icq_smiley_129   گل خردل: استفاده از این گل برای افرادی که ناامید و افسرده icq_smiley_137هستند، مفید است.   گل هلو: اسانس آن را به آب آشامیدنی یا آب حمام اضافه کنید. زیرا تاثیر زیادی روی روند سوخت و ساز بدن دارد و همچنین باعث احساس شادی می شودicq_smiley_019. اسانس این گل برای افرادی که بر اثر افسردگی دچار بی خوابی icq_smiley_024می شوند مفید است.   گل آفتاب گردان: تنها نگاه کردن به این گل که مستقیماً با خورشید ارتباط داده می شود، باعث ایجاد امید و شادابی می شود.icq_smiley_020

                                                                                                       



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 12:33 :: نويسنده : AKHMOo

میگن کوزه گرازکوزه شکسته آب میخوره..

الان حکایت منه.

یکی بیادروان منو درمان کنه،بدجوری تو برزخی که خودم ساختم گرفتار شدم!

 دیگه نت اومدنم مث قبل فازنمیده ها..



یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:, :: 12:9 :: نويسنده : AKHMOo

خیلی فک کردم یه چیز جدید بذارم ولی مطالب همشون پرید ..گفتم یکم فضا روشاد سازی کنم .فقطم به مفهوم توجه کنید نه چیز دیگه ای(جون عمتون)

مي گن يه روز جبرئيل مي ره پيش خدا گلايه مي کنه که: آخه خدا؟ اين چه وضعيه آخه؟ ما يه مشت ايروني داريم توي بهشت که فکر مي کنن اومدن خونه باباشون! بجاي لباس و رداي سفيد ، همشون لباسهاي مارک دار و آنچناني مي پوشن! هيچکدومشون از بالهاشون استفاده نمي کنن، مي گن بدون بنز و بي ام و جايي نمي رن! اون بوق و کرناي من هم گم شده، يکي از همين ها دو ماه پيش قرض گرفتش و ديگه ازش خبري نشد! آقا من خسته شدم از بس جلوي دروازه بهشت رو جارو کردم. امروز تميز مي کنم، فردا دوباره پره از پوست تخمه و هسته هندونه و پوست خربزه!
خدا ميگه: اي جبرئيل! ايرانيان هم مثل بقيه، فرزندان من هستن و بهشت به همه فرزندان من تعلق داره. اين ها هم که گفتي خيلي بد نيست! برو يه زنگي به شيطان بزن تا بفهمي مشکل واقعي يعني چي! 

جبرييل زنگ ميزنه به جناب شيطان. دو سه بار مي ره روي پيغامگير تا بالاخره شيطان نفس نفس زنان جواب مي ده: جهنم. بفرماييد؟ 

جبرييل ميگه: آقا خيلي سرت شلوغه انگار! 

شيطان آهي مي کشه ميگه: نگو که دلم خونه. اين ايراني ها اشک منو در آوردن به خدا! شب و روز برام نزاشتن!
تا روم رو مي کنم اينطرف، يه آتيشي دارن اون طرف به پا مي کنن! تا دو ماه پيش که اينجا هر روز چهارشنبه سوري بود و آتيش بازي!...حالا هم که .... اي داد!!! آقا نکن! جبرييل جان من برم... اينها دارن آتش جهنم رو خاموش مي کنن که جاش کولر گازي نصب کنن!!!



یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:, :: 11:0 :: نويسنده : AKHMOo

انقراض مردان تا پنج میلیون سال آینده؟!

یک دانشمند استرالیایی اخیرا مدعی شده که گونه نر انسان، پنج میلیون سال آینده منقرض شده http://mehromahpub.persiangig.com/GIF/4.gifو این فرآیند احتمالا از هم اکنون آغاز شده است.

 



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 20:43 :: نويسنده : AKHMOo
جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 20:7 :: نويسنده : AKHMOo

به علت استقبالتون از قسمت تخم مرغ اینو گذاشتم

حالا انتخاب کنید انگشتررو کدوم انگشتتون میکنید:

* انگشت شست
* انگشت اشاره
* انگشت وسط
* انگشت انگشتری
* انگشت کوچک
*
انگشتر به دست نمی کنم .

جوابشو تو ادامه مطلب میگم:



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, :: 14:7 :: نويسنده : AKHMOo

...................................

.................................................................



پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 16:27 :: نويسنده : AKHMOo

easter_egg009دانشمندان ازتعداد 1010 بزرگسال، بررسی به عمل آورده و دریافتند که افراد دارای سلیقه تخم‌مرغ عسلی بیشتر معاشرتی بوده در حالیکه دوستداران تخم‌مرغ آب‌پز نامنظم هستند.
این در حالی است که طبق این پژوهش دوستداران نیمرو دارای میل جنسی بیشتر، طرفداران خاگینه محافظه‌کار و املت‌خورها خویشتن‌دار معرفی شده‌اند.
easter_egg018این پژوهش توسط شرکت بین‌المللی Mindlab به سفارش شورای صنایع تخم‌مرغ انگلیس انجام شده که در حوزه روانشناسی انتخاب خریدار بررسی انجام می‌دهد.
easter_egg012این تحقیق همچنین دریافت که مصرف‌کنندگان تخم‌مرغ عسلی از سایرین شادتر هستند.
easter_egg082همچنین طبق این بررسی‌ها دوستداران تخم‌مرغ آب‌پز بیشتر ممکن است به طلاق روی بیاورند.
طرفداران تخم‌مرغ خاگینه معمولا در میان طبقه کارگر ماهر و تخم‌مرغ نیمرو بیشتر مورد علاقه افراد بدون فرزند است.
easter_egg073

- خدائیش میدونستید اینو؟نه خدائیش میدونستید؟easter_bunny048



پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 16:26 :: نويسنده : AKHMOo

"جولیا عبدا..." 40 ساله، اهل مالزی است و به یک وسواس بسیار شدید در مورد نظافت شخصی اش دچار است. این وسواس از سن 20 سالگی در او ایجاد شده و البته به مرور بسیار پیشرفت کرده و از کنترل خارج شده است.to_carry_on_a_stretcher
این وسواس او به حدی رسیده است که تا 300 بار دست هایش را در یک 24ساعت می شویید و همچنین گاهی اوقات تا 5 ساعت به طور مداوم موهایش را شامپو می زند.headache_smiley
 
برای اولین بار این بیماری دو دهه پیش به سراغ او آمدblack_eye چرا که او در یک آزمایشگاه مشغول به کار بود و گاهی مجبور بوده تا آزمایشاتی مانند ادرار یا خون های حاوی بیماری های خطرناک را جا به جا کند و این باعث شد تا وسواس بیشتری برای شستن دست هایش داشته باشد.
 
با پیشرفت این بیماری او شغلش را از دست می دهد پس از آن به درمان بیماری پرداخت تا اینکه بالاخره توانست بر آن غلبه کند.
 
to_clean_smiley6اما داستان وسواس او به اینجا ختم نمی شود در سال 2010 و در حالی که یک سال از ترک وسواسش گذشته بود بار دیگر این بیماری به سراغش آمد و این بار بسیار شدیدتر بود به طوری که او روزانه 21 قالب صابون مصرف می کرد. این روزها "جولیا عبدا..." بار دیگر تحت درمان قرار گرفته است تا بتواند بار دیگر این بیماری را کنترل کند.
_ بیچاره شوهرش هههههto_clean_smiley19 ..........wash_the_dishes7




ادامــــــــــه مطلــــــب ...


سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 19:17 :: نويسنده : AKHMOo

اشتباه رایجی که بین مردم رواج دارداین است که فکرمیکنند؛ داروهای روانپزشکی اعتیادآور هستند.باید دانست، هیچکدام از داروهای روانپزشکی اگر با تجویز روانپزشک مصرف شوند اعتیادآور نیستند(دکترپرویزمظاهری-دبیر انجمن روانپزشکان ایران )اما مهمترین مشکل ما خود درمانی است. تمام مردم باید بدانند درمان یک مشکل روانپزشکی، تنها دارویی نیست و روانپزشکان از تکنیک‌های غیردارویی نظیر خانواده ‌درمانی و روان‌ درمانی در کنار تجویز دارو استفاده می‌کنند.

کوتاه ومختصر

 



سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 11:56 :: نويسنده : AKHMOo

انسانها عموما موجودات کنجکاوی هستند و دانستن افکار یا رازهای پنهان، آنها را به وجد می آورد. موضوع وقتی جالبتر می شود که آنها بتوانند ذهن دوست یا همسرشان را بخوانند.البته این موضوع به آن سادگی هم که تصور می کنید ،نیست!

یکی از روشهای موثر ذهن خوانی، درک زبان بدن است. در واقع افراد در حین حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع جاری دانست.

برای مثال وقتی از افراد راجع به شماره تلفن شان در ۱۰ سال پیش سوال کنید، آنها سعی می کنند از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند و وقتی از آنها راجع به آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند.

محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, :: 11:56 :: نويسنده : AKHMOo

اگر عید شکمتان را با آجیل و تنقلات پر میکنید to_eatو شبهای مهمانی تا میتوانید غذا میخوریدto_chew احتمالاً معنای پرخوری را خوب میدانید. هرازگاهی پرخوری کردن چیز غیرعادی نیست، بیشتر افراد این کار را گهگاهی میکنند.در دوران نوجوانی، بدن برای کمک به رشد عضلات و استخوان ها، موادمغذی بیشتری طلب میکند. بنابراین اگر گاهی اوقات احساس میکنید که بیشتر از حالت عادی میخوریدfood_girl، دلیل آن این است.
اما پرخوری با افزایش اشتهای عادی تفاوت دارد. افرادی که دچار مشکل پرخوری هستند، معمولاً مقدار بسیار زیادی غذا را به طور مرتب مصرف میکنند. آنها معمولاً بسیار سریع میخورندhungry_smiley و موقع سایر کارها (مثل تماشای تلویزیون یا انجام تکالیف مدرسه) به خوردن ادامه میدهند و حتی وقتی سیر میشوند دست از خوردن نمیکشندhungrysmiley. این افراد معمولاً اضافه وزن دارند و چاق هستند زیرا مقدار کالری که به طور عادی مصرف میکنند از مقدار کالری که میسوزانند بیشتر است. درنتیجه، احساس بدی نسبت به خود و اندامشان پیدا میکنند.
پرخوری دوره ای چیزی بیش از زیاد خوردن است. افرادیکه دچار این مشکل هستند، دوست ندارند اضافه وزن داشته باشند
chocolate_smiley. آنها آرزو دارند که میتوانستند وزنشان را کنترل کنند. خیلی اوقات تصورات درمورد این افراد اشتباه است. آنقدرها که دیگران ممکن است فکر کنند دست کشیدن از خوردن popcornبرای آنها آسان نیست. در این قبیل پرخوری ها فرد کنترل خود را از دست میدهد و برای متوقف کردن آن هیچ قدرتی ندارد. به همین دلیل است که گاهی آن را پرخوری وسواسی مینامندbubblegum.
احساسات در این زمینه نقش دارند. افراد مبتلا به پرخوری دوره ای وقتی استرس دارند، ناراحتند یا عصبانی میشوند، به طور افراطی میخورند. برای خیلی از آنها خوردن آرامشبخش استeat_smiley اما بعد از آن احساس گناه و ناراحتی میکنند. پرخوری دوره ای معمولاً روشی برای مقابله یا کنار آمدن با احساسات دشوار است. این افراد معمولاً از چیزی که آنها را به خوردن میکشاند، غافلند.
پرخوری دوره ای چه تفاوتی با سایر اختلالات خوردن دارد؟؟؟؟؟؟



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 19:4 :: نويسنده : AKHMOo

از این راهرو یک نفر رد شده
که عطرش همونه که تو می زنی
برای به زانو در آوردنم
تو از مرگ حتی جلو میزنی
  

 از این راهرو یک نفر رد شده
مث ِ وقتایی که تو ناراحتی
نفس میکشم با تمام وجود
عجب عطر خوبی زده لعنتی

 

 

صدات میکنم تا همه بشنون
جواب ِ  صدام غیر پژواک نیست
من اونقد شکستم که حس میکنم
که هیچ ارتفاعی خطرناک نیست

یه جوری دلم تنگ میشه برات
محاله بتونی تصور کنی
گمونم نمیتونی حتی خودت
جای خالیتو تو دلم پر کنی

از این راهرو یک نفر رد شده...





جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, :: 19:39 :: نويسنده : AKHMOo

همه مردها بد نيستند

وقتي مردي شما رو بخواد، هيچ چيز نمي تونه جلوش رو بگيره!!  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیپس بدونيد اگر واسه ازدواج بهانه مشكلات رو مياره، يا شما رو نمي خواد يا هنوز ترديد داره كه شما كيس ازدواجشيد يا ديگري! تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وقتي مردي شما رو نخواد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی، هيچ چيز نمي توونه نظرش رو برگردونه و نگهش دارهsmile!!!پس اگه واسه نگه داشتنش مجبوريد خيلي وقتا از خيلي چيزا بگذريد يا متوسل به دعا و حاجت شيد، بدونيد كه رفتنيه!! وقتتون رو تلف نكنيد! اون حتي بعد از ازدواج با شما نيز، مال شما نيست! تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

از مرداني كه پيش از ازدواج با شما، خواستار رابطه جنسي هستند، دوري كنيد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.

  دست از بهانه گيري به جهت رفتار يه مرد برداريد! تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی اونا اصلاً به حرفاي شما گوش نمي دن! تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی!

ازدست لوکس بلاگ من این شکلی شدم خدااااا تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی



ادامــــــــــه مطلــــــب ...


جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, :: 12:35 :: نويسنده : AKHMOo

مزاحم کسی که درحال فراموش کردن شماست..نشوید!!

باباخودش به حدکافی دردمیکشه ...!!

Did you know?